Noslēdzoties valstī izsludinātajai ārkārtējai situācijai, no šā gada 1. marta pašvaldības SIA “Ventspils siltums” Abonentu daļās Pils ielā 12 un Talsu ielā 84 tiks atsākta klientu pieņemšana klātienē, sniedzot speciālistu konsultācijas.

Abonentu daļas speciālisti, kā arī uzņēmuma „Ventspils siltums” kases strādās un klientus apkalpos darba dienās šādos laikos:

PIRMDIENA

09.00 – 12.00

          13.00 – 17.30

OTRDIENA

09.00 – 12.00

          13.00 – 16.00

TREŠDIENA

09.00 – 12.00

          13.00 – 16.00

CETURTDIENA

09.00 – 12.00

          13.00 – 16.00

PIEKTDIENA

09.00 – 12.00

          13.00 – 15.00

Klientu apkalpošana klātienē tiks organizēta, ievērojot epidemioloģiskās drošības pasākumus, tostarp apmeklētājiem un darbiniekiem joprojām būs jālieto medicīniskās sejas maskas vai FFP-2 respiratori, bet klientu apkalpošanas zālē Talsu ielā 84 vienlaikus drīkstēs atrasties tikai 1 apmeklētājs, savukārt Pils ielā 12 – ne vairāk kā 4 personas.

Vēršam uzmanību, ka klientu ērtībām norēķinus par siltumenerģiju iespējams veikt arī “Maxima” veikalu kasēs, uzrādot un noskenējot apmaksai rēķinu ar svītrkodu. Par viena rēķina apmaksu SIA „Maxima Latvija” piemēro komisijas maksu – 0,50 EUR.

Atgādinām, ka konsultāciju jautājumos ar uzņēmuma “Ventspils siltums” speciālistiem iespējams sazināties arī attālināti pa e-pastu: siltums.abonenti@ventspils.lv vai arī pa tālruni 63600800.

 

22.02.2022. / Autors: PSIA „Ventspils siltums” / Foto: PSIA „Ventspils siltums”