Ceturtdien, 25. jūlijā, Ventspils valstspilsētas pašvaldības domes sēdē tika pieņemts lēmums par līdzdalību Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas realizētajā projektā “Pakalpojumu sniegšanas reformas atbalsts”.

Projekta mērķis ir izvērst un funkcionāli stiprināt esošo Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīklu un paplašināt iedzīvotajiem pieejamo pakalpojumu klāstu. Projekta realizācijas gaitā plānots izveidot 372 jaunus vienotos klientu apkalpošanas centrus, izvēršot esošo  klientu apkalpošanas centru tīklu līdz pagastu līmenim un paplašinot tajos pieejamo pakalpojumu klāstu, kā arī izveidot vienotu attālināta atbalsta sniegšanas kontaktpunktu ar astoņām darba vietām, nodrošinot iespēju iedzīvotājiem saņemt atbalstu neklātienes komunikācijas kanālos (zvans, e-pasts, portāla Latvija.gov.lv sociālie konti X (Twitter), Facebook, tērzēšana, izmantojot virtuālā asistenta platformu Hugo.lv).

Tāpat projektā plānots paplašināt Ventspils valstspilsētas pašvaldības uzturēto vienoto klientu apkalpošanas centru pakalpojumu vadības sistēmu, uz tās pamata izveidojot koplietošanas komponenti iestāžu, kuras izmantos koplietošanas pakalpojumu “Iestādes speciālista attālinātās konsultācijas saņemšana”, vajadzībām.

Ventspils valstspilsētas pašvaldībai līdzdalība projekta realizācijā dos iespēju tālāk attīstīt pašvaldības IT infrastruktūru un nodrošināt tās savietojamību ar pārējos valsts līmeņa projektos veidojamajiem risinājumiem.

Ventspils projektā veicamās darbības plāno realizēt līdz 2026. gada maija beigām, projekta budžets Ventspils valstspilsētai projekta aktivitāšu realizēšanai plānots maksimāli EUR 2 142 720 apmērā t.sk. EUR 1 770 842,97 Eiropas Savienības Atveseļošanās un noturības mehānisma finansējums un EUR 371 877,03 valsts budžeta finansējums.

 

30.07.2024. / Autors: Ventspils Digitālais centrs / Foto: Ventspils Digitālais centrs