Lai atvieglotu pasažieriem braucienu plānošanu dažādos sabiedriskā transporta maršrutos, ko nodrošina gan pašvaldības SIA “Ventspils reiss”, atgādināsim, kur, kad un kā iespējams meklēt informāciju par sabiedriskā transporta pakalpojumiem.

Informāciju par uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem iespējams saņemt dažādos veidos: autobusu pieturās, zvanot pa tālruni uzņēmuma Pārvadājumu daļai vai autoostas kasierēm, rakstot e  pastā, apmeklējot uzņēmuma mājas lapu internetā, meklējot citās interneta vietnēs, piemēram, 1188.lv un sociālajos tīklos.

Autobusu pieturas

Informācija par pasažieru pārvadājumiem Ventspils pilsētas maršrutos ir izvietota autobusu pieturās. Tur atrodas gan pilsētas maršrutu karte, gan autobusu kustības saraksts, kurā norādīti gan maršrutu numuri, kas apstājas konkrētā pieturā, gan atiešanas laiki no tās. Autobusu pieturās  tiek izvietota arī aktuālā informācija par izmaiņām.  Tajās pieturās, ko pilsētas teritorijā apkalpo novada un starppilsētu maršrutu autobusi, izvietota informācija par šo autobusu atiešanas laikiem no Ventspils autoostas.

Arī novada un starppilsētu maršrutu pieturās izvietoti autobusu kustības saraksti, kuros norādīts to autobusu atiešanas laiks, kas apkalpo šīs pieturas.

Zvans uzņēmumam

Lai saņemtu informāciju par autobusu kustību gan pilsētas, gan novada un starppilsētu maršrutos, darba laikā iespējams zvanīt uzņēmuma Pārvadājumu daļai pa tālruni 63622422 (pusdienas laiks no plkst.12 līdz 13; darba laiks pirmdienās no plkst.8.00 līdz plkst.18.00, piektdienās – līdz plkst.16.00, pārējās dienās līdz plkst.17.00).

Ārpus darba laikā atsevišķus steidzamus jautājumus iespējams noskaidrot, zvanot līniju mehāniķim pa tālruni 26018617, taču jārēķinās ar to, ka šī darbinieka kompetence ir ierobežota, un, iespējams, viņš nevarēs sniegt izsmeļošu atbildi uz visiem jautājumiem.

Gan darba dienās, gan brīvdienās informāciju par autobusu kustību novada un starppilsētu maršrutos var saņemt, zvanot uz autoostu pa tālruni 63622789 (darba dienās no plkst.05.00 līdz 20.00; svētdienās – no plkst.06.00 līdz plkst.20.00), kā arī iespējams uzdot jautājumu uzņēmuma sociālo tīklu profilos.

Vēstule e pastā

Atgādinām, ka e pasts tiek apkalpots tikai darba dienās, tāpēc, rakstot e pastā, jārēķinās, ka atbilde visticamāk būs nedaudz jāgaida: darba dienās tā visbiežāk tiek sniegta dienas laikā, (tas neattiecas uz atsauksmēm, kuru izvērtēšanai bereti nepieciešams ilgāks laiks);  ja jautājums iesūtīts brīvdienās vai svētku dienās, tad atbilde tiks sniegta tuvākajā darba dienā.

Interneta resursi

Uzņēmuma mājas lapā www.ventspilsreiss.lv  sadaļā “Kustības saraksti” publicēta informācija par autobusu kustību visos uzņēmuma apkalpotajos maršrutos. Starppilsētu un novada autobusu kustības laikus un pieturas, kurās notiek pasažieru uzņemšana un izlaišana, var atrast interneta vietnē 1188.lv .

Aktuālo informāciju par izmaiņām “Ventspils reiss” apkalpotajos maršrutos var atrast arī uzņēmuma sociālajos tīklos; tāpat var sazināties, izmantojot iespējas facebook platformā.

Lai arī internets darbojas nepārtraukti un sociālajos tīklos esam pieraduši komunicēt jebkurā laikā, vēlamies informēt, ka mūsu sociālo tīklo profilus apkalpo nevis robots, bet reāls darbinieks, tāpēc atbildes gan tiek sniegtas pēc iespējas ātrāk, taču darbs nenotiek diennakts režīmā.

 

15.12.2023. / Autors: PSIA “Ventspils reiss” / Foto: Ventspilnieks.lv arhīvs