Pašvaldības SIA “ŪDEKA” turpina pārslēgt līgumus ar tiem privātmāju īpašniekiem, kuri vēl nesaņem rēķinus par saņemtajiem ūdenssaimniecības pakalpojumiem.

Šobrīd tiek pārslēgti līgumi ar privātmāju īpašniekiem, kuri līdz šim  nesaņēma rēķinus par ūdenssaimniecības pakalpojumiem un ūdens patēriņu uzrādīja vienlaicīgi ar maksājumu. PSIA “ŪDEKA” uzņēmuma speciālisti pakāpeniski sazinās ar privātmāju īpašniekiem, uz kuriem attiecas izmaiņas, un iepazīstina ar līguma jauno redakciju, kā arī vienojas par tā parakstīšanu. Līgumu pārslēgšana ar privātmājām ir nepieciešama ne tikai, lai tiktu izrakstīti rēķini visiem klientiem, bet gan lielā mērā saistīta ar normatīvo aktu prasību aktualizēšanu līgumos par ūdenssaimniecības pakalpojumiem. Līgumus iespējams parakstīt arī attālināti, izmantojot elektronisko parakstu.

Lielākajai daļai no visām Ventspils privātmājām ūdens patēriņa skaitītāji ir izbūvēti ārpus nekustamā īpašuma – akā, kas atrodas uz pieguļošās ielas. Šos skaitītāju rādījumus nolasa PSIA “ŪDEKA” un sagatavo rēķinus atbilstoši patēriņam. Savukārt daļai privātmāju ūdens patēriņa skaitītāji atrodas mājas iekšienē un šo māju iedzīvotājiem ūdens patēriņa skaitītāji ir jānolasa un jānodod pašiem. Līdz līgumu pārslēgšanai rādījumu paziņošana tiek veikta vienlaikus ar maksājumiem, aizpildot tā saucamās abonentu grāmatiņas vai norādot rādījumus maksājumu uzdevumos (veicot maksājumus internetbankās vai izmantojot banku pakalpojumus). Pēc līgumu pārslēgšanas, arī šo privātmāju iedzīvotājiem katru mēnesi no 25. līdz 28. datumam būs jāpaziņo savu ūdens patēriņa skaitītāju rādījumi, pamatojoties uz kuriem PSIA “ŪDEKA” katru mēnesi izrakstīs un nosūtīs rēķinus. Skaitītāju rādījumus var paziņot vienā no izvēlētajiem veidiem: elektroniski klientu portālā www.klientiem.udeka.lvvai ierakstot rādījumus pasaknītī, kas atrodams rēķina apakšdaļā, un iemetot to pastkastītē Klientu daļā Talsu ielā 65 vai Pils ielā 12. Vienlaikus būs iespējams izvēlēties arī rēķinu saņemšanas veidu – elektroniski uz klienta norādīto e-pastu vai drukātā veidā uz klienta norādīto pasta adresi. Iespēju robežās, aicinām klientus izvēlēties un izmantot attālinātās norēķinu un rādījumu nodošanas iespējas, kā arī izvēlēties saņemt rēķinus e-pastā.

Atgādinām, ka pašvaldības SIA “ŪDEKA” Klientu daļa Talsu ielā 65 un Pils ielā 12 no šā gada 1.marta ir atsākusi klientu pieņemšanu klātienē. Savukārt attālinātas konsultācijas iespējams saņemt pa tālruni 63663010 vai ar e-pasta starpniecību, rakstot uz abon.udeka@ventspils.lv.

 

17.03.2022. / Autors: PSIA “Ūdeka” / Foto: Ventspilnieks.lv arhīvs