Pašvaldības SIA “ŪDEKA” aicina klientus arī vasaras laikā atcerēties par skaitītāju rādījumu ziņošanu. Uzņēmums atgādina, ka situācijās, kad skaitītāju rādījumi netiek iesniegti, tiek aprēķināts vidējais patēriņš par iepriekšējiem mēnešiem.
Skaitītāju rādījumu nepaziņošanas gadījumā klientiem, kuri dzīvo daudzdzīvokļu mājās, tiek aprēķināts vidējais ūdens patēriņš, ņemot vērā pēdējos trīs mēnešus, bet pārējiem klientiem, ņemot vērā patēriņu divpadsmit mēnešu periodā. Tomēr jāatceras, ka vidējais ūdens patēriņš bieži nesakrīt ar faktisko ūdens patēriņu, īpaši, mainoties sezonai un patērētāju skaitam. Tādēļ, ja savlaicīgi zināms, ka plānotais prombūtnes laiks sakritīs ar ūdens patēriņa rādījumu ziņošanas periodu, tad klienti aicināti ieplānot skaitītāju rādījumu piefiksēšanu un paziņošanu. Ja rādījumu ziņošanai tiek izmantots Klientu portāls, tad situācija nesagādās nekādas problēmas, jo rādījumus var piefiksēt iepriekš un deklarēt portālā no 25. līdz 28.datumam jebkurā sev ērtā laikā. Lai kļūtu par Klientu portāla lietotāju, jādodas uz www.klientiem.udeka.lv, jānospiež poga “reģistrēties” un jāseko norādēm.
Tāpat PSIA “ŪDEKA” atgādina, ka, ja plānots, ka dzīvoklī ilgstoši neviens nedzīvos un ūdeni nelietos, tad iespējams ūdenssaimniecības uzņēmumam iesniegt rakstisku iesniegumu par ilgstošu prombūtni. Izmantojot šo risinājumu, nebūs jāuztraucas par ikmēneša skaitītāju rādījumu ziņošanu prombūtnes laikā. Tāpat iespējams pieteikt maksas pakalpojumu – ūdens padeves atslēgšanu un pēcāk pieslēgšanu. Iesnieguma veidlapa pakalpojuma pieteikšanai pieejama mājaslapā www.udeka.lv, sadaļā “Veidlapas”.
Jautājumu un neskaidrību gadījumā aicinām sazināties ar pašvaldības SIA “ŪDEKA” Klientu daļu pa tālruni 636 63010 vai rakstot uz abon.udeka@ventspils.lv.
10.06.2024. / Autors: PSIA “Ūdeka” / Foto: PSIA “Ūdeka”