Ņemot vērā, ka šobrīd klientu konsultēšana notiek attālināti, pašvaldības SIA “ŪDEKA” aicina klientus, kuri vēl neizmanto Klientu portālu, reģistrēties portālā un izmantot tā sniegtās priekšrocības.
Klientu portālā ne tikai iespējams ātri paziņot aukstā un karstā ūdens skaitītāju rādījumus, bet arī sev ērtā laikā uzzināt noderīgu informāciju par iepriekšējo mēnešu rēķiniem. Tāpat Klientu portālā iespējams sekot līdzi skaitītāju verifikācijas datumam. PSIA “ŪDEKA” atgādina, ka līdz ar ārkārtējās situācijas noslēgumu, ir beidzies atbrīvojums no ūdens skaitītāju verifikācijas, uzstādīšanas un rādījumu paziņošanas pienākumu nepildīšanas daudzdzīvokļu māju klientiem. Aicinām rūpīgi sekot līdzi skaitītāju verifikācijas termiņiem un veikt savlaicīgu to nomaiņu, lai izvairītos no situācijām, kad tiek piemērota daudzīvokļu dzīvojamās mājas patēriņa starpība. Lai kļūtu par Klientu portāla lietotāju, jādodas uz www.klientiem.udeka.lv, jānospiež “reģistrēties” un jāseko norādēm.
Klientu portāla izmantošana sniedz vairākas priekšrocības:
- ērtu, vienkāršu, ātru un videi draudzīgu veidu, kā ik mēnesi no 25. līdz 28. datumam paziņot savu aukstā un karstā ūdens skaitītāju rādījumus;
- atgādinājumu saņemšanu par skaitītāju rādījumu nodošanu savā e-pastā katra mēneša 25. datumā;
- elektronisko rēķinu saņemšanu savā e-pastā;
- iespēju Klientu portālā apskatīt iepriekšējo mēnešu rēķinu būtiskāko informāciju (summu, apmaksas datumu, laika periodu, par kādu izrakstīts rēķins);
- informāciju par skaitītāju verificēšanas datumu, kā arī paziņojumu saņemšanu savā e-pastā, kad verifikācijas termiņš tuvojas beigām.
Nepieciešamības gadījumā ar Klientu daļu iespējams sazināties telefoniski, zvanot uz tālr. 63663010, vai rakstot e-pastu: abon.udeka@ventspils.lv.
19.04.2021. / Autors: PSIA “Ūdeka” / Foto: PSIA “Ūdeka”