SEB banka slēgusi filiāli Ventspilī, savukārt Kuldīgā klientu apkalpošanas centrs no nākamā gada sākuma sniegs tikai konsultācijas un ar skaidru naudu nesaistītus pakalpojumus.
Lēmums par bankas filiāles slēgšanu Ventspilī pieņemts, turpinot sekot līdzi izmaiņām klientu paradumos un atbilstoši tam pielāgojot bankas piedāvājumu.
Klientiem svarīgākais ir sev vajadzīgos pakalpojumus saņemt ērti un ātri, un to visbiežāk katrs var izdarīt savās mājās vai darba vietā, izmantojot internetbanku, vai arī dodoties pie bankomāta un atstājot nepieciešamību doties uz filiāli vien sarežģītāku jautājumu kārtošanai. Ar katru gadu turpina filiālēs apkalpoto klientu skaits turpina samazināties taču pieaug to klientu skaits, kas bankas pakalpojumus izvēlas saņemt attālinātajos kanālos.
Piemēram, atjaunotās maksājumu kartes klienti saņem pa pastu savā dzīves vietā, maksājumus un pārskaitījumus var veikt internetbankā, izņemt skaidru naudu vai to iemaksāt savā kontā – bankomātā. Savukārt konsultācijas un atbildes uz citiem jautājumiem klienti var saņemt pa tālruni, jebkurā diennakts laikā sazinoties ar SEB Klientu centru.
Pašlaik 99,5% norēķinu notiek internetbankā un citos elektroniskajos kanālos, un tikai 1% norēķinu tiek veikti filiālēs.
SEB bankas bankomātu un internetbankas terminālu skaits Ventspilī un tās apkārtnē saglabājas līdzšinējā līmenī. Turklāt šogad Ventspilī banka izvietojusi vairākus jaunākās paaudzes bankomātus, kas nodrošina gan naudas izmaksu, gan iemaksu. Tie darbojas ar augstāku precizitāti un stabilitāti nekā iepriekšējo paaudžu bankomāti un spēj nodrošināt labāku servisu.
Ventspils filiāles klienti savlaicīgi tika informēti par izmaiņām.