2021. gada septembrī tika veikta Ventspils iedzīvotāju telefonaptauja, kuras rezultāti apliecina, ka, neskatoties uz sarežģīto situāciju, kādā pēdējā gada laikā tiek veikti pasažieru pārvadājumi Ventspils pilsētas autobusu maršrutos, kopumā vērtējums domes darbam pakalpojuma nodrošināšanā sasniedzis augstāko līmeni pēdējo četru gadu laikā.
Apmierinātību ar Ventspils valstspilsētas domes darbu sabiedriskā transporta jomā pauduši 90% respondentu, kuri pēdējā gada laikā izmantojuši šo pakalpojumu.
Ja salīdzinām ar iepriekšējā gada rezultātiem, tad pozitīvi vērtējams, ka 2021. gadā ir ne tikai vairāk pozitīvo vērtējumu, bet par 3% samazinājies arī to skaits, kas nav varējuši sniegt konkrētu atbildi un uz pusi samazinājies neapmierināto skaits, kas tagad ir tikai 6%.
Šie sasniegtie augstie rezultāti ir apliecinājums uzņēmuma vadības paveiktajam, kā arī tam, ka resursi, kas ieguldīti autobusu vadītāju apmācībā, motivēšanā un stimulēšanā, ir nesuši augļus.
Visapmierinātākie ar sabiedriskā pakalpojumu ir jaunieši vecumā no 18 līdz 24, un pozitīvu vērtējumu pauduši 91% no viņiem. Sievietes ir apmierinātākas nekā vīrieši, un pasažieri ar vidējo izglītību ir apmierinātāki nekā tie, kam ir augstākā vai pamatizglītība. Pasažieri, kuri nav Latvijas pilsoņi, apmierinātību pauž ievērojami biežāk nekā tie, kuriem ir pilsonība.
Visapmierinātākie ar domes darbu tradicionāli ir Pārventas iedzīvotāji. Jāmin, ka šogad, salīdzinot ar iepriekšējo laiku, pakalpojumu pozitīvāk nekā parasti novērtējuši Gāliņciema iedzīvotāji.
2020. un 2021.gads sabiedriskā transporta sniedzējiem un arī pasažieriem covid – 19 pandēmijas dēļ noteikto epidemioloģisko ierobežojumu dēļ nav bijis viegls, tāpēc pasažieru pārvadātājs “Ventspils reiss”, kas nodrošina sabiedriskā transporta pakalpojumu pasūtījuma izpildi Ventspils pilsētā, augstu vērtē savu pasažieru uzticību un lojalitāti.
8.11.2021. / Autors: PSIA “Ventspils reiss” / Foto: Ventspilnieks.lv arhīvs