Ņemot vērā zemo pieprasījumu pēc pasta pakalpojumiem, sākot ar trešdienu, 30.janvāri, tiek mainīta Popes pasta nodaļas darba laiks un darbības modelis, informē Ventspils novada pašvaldība.

Turpmāk Popē visi pasta pakalpojumi katru darbdienu no plkst.11 līdz 12 tiks nodrošināti līdzšinējā pasta nodaļas adresē pagasta padomes telpās. Tāpat iedzīvotāji varēs izvēlēties saņemt visus pasta pakalpojumus pie pastnieka savā dzīvesvietā.

Tāpat kā līdz šim, Popes pasta pakalpojumu sniegšanas vietā iedzīvotājiem būs pieejami visi pasta pakalpojumi un arī citi pasta pakalpojumi, kurus nodrošina Latvijas pasts – vienkāršu un ierakstītu iekšzemes un pārrobežu vēstuļu korespondences saņemšana un nosūtīšana, iekšzemes un pārrobežu pasta paku saņemšana un nosūtīšana, pastmarku un aplokšņu iegāde, preses izdevumu abonēšana, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā, naudas pārvedumu izmaksa, komunālo maksājumu un citu rēķinu apmaksa un komercpreču iegāde mazumtirdzniecībā.

Nepieciešamos pasta pakalpojumus iedzīvotājiem iespējams saņemt savā dzīvesvietā. Ar pastnieka starpniecību Popes iedzīvotājiem iespējams saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS konta. Šo pakalpojumu iespējams pieteikt, zvanot pa tālruni 27892759, 67008001 vai 27008001. Pārējos pastnieka pakalpojumus savā dzīvesvietā Popes iedzīvotāji var pieteikt, zvanot pa tālruni 23281173.

Latvijas Pasts aprēķinājis, ka niecīgo pasta pakalpojumu pieprasījuma dēļ Popes pagasta pasta nodaļa rada uzņēmumam vidēji 4000 eiro lielus zaudējumus gadā, tādēļ arī nolemts veikt tik lielas pārmaiņas.

Autors: Ventspilnieks.lv / Foto: LETA