Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrā (VSAA) no 10. jūnija ir atsākta klientu apkalpošana klātienē.
Zvanot pa tālruni vai rakstot e-pastu nodaļai, uz kuru iedzīvotājs vēlas doties, var pierakstīties klātienes apmeklējumam. Klientus lūdz ierasties precīzi norādītajā laikā un klientu apkalpošanas zālē ieiet tikai pēc uzaicinājuma, jo ne visos VSAA klientu apkalpošanas centros ir plašas uzgaidāmās telpas. VSAA aicina klientu apkalpošanas centru telpās ievērot distanci, izmantot savus mutes un deguna aizsegus.
Apmeklētājus ar elpceļu saslimšanas pazīmēm un, galvenais, riska grupas personas VSAA lūdz no klātienes apmeklējuma atturēties.
Pandēmijas laikā VSAA klienti pakalpojumus pieprasīja elektroniski vai nosūtīja iesniegumus pa pastu. Tāpat bija iespēja izmantot VSAA telpās izvietotās pasta kastītes. Arī pēc ārkārtējās situācijas beigām VSAA pakalpojumus iedzīvotāji aicināti pieprasīt e-iesniegumu veidā vai portālā “latvija.lv”. Bez tam, vienmēr ir iespēja iesniegumus VSAA nosūtīt arī pa pastu, adresējot tos jebkurai VSAA nodaļai.
11.06.2020. / Autors: Ventspilnieks.lv / Foto:Ventspilnieks.lv arhīvs