Sākot ar pirmdienu, 21.martu, pašvaldības SIA ŪDEKA klientus pieņem arī pilsētas kreisajā krastā – Pils ielā 12. Jaunās ŪDEKA klientu pieņemšanas telpas ierīkotas turpat, kur pēc telpu remonta darbu atsācis Ventspils siltums, tādējādi turpmāk nodrošinot abu komunālo pakalpojumu sniedzēju klientu pieņemšanu vienuviet.
Atjaunotajās telpās klientiem būs ne vien iespēja saņemt konsultācijas un noskaidrot atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem, bet arī norēķināties par saņemtajiem pakalpojumiem – ūdensapgādi un kanalizāciju, kā arī siltumenerģiju. Turklāt klientu pieņemšanu regulēs elektroniskā rindas regulēšanas sistēma, kas klientiem ļaus rēķināties ar gaidīšanas laiku un, jādomā, uzlabos arī klientu plūsmu un ierobežos rindu veidošanos.
Klientu apkalpošanas uzlabošanai ŪDEKA ir ieviesusi arī vairākus citus jauninājumus – ir veikti telefoncentrāles uzlabojumi, palielinot telefonlīniju skaitu un nodalot zvanus pa sarunas tematiem Norēķini un Skaitītāji, kā arī ir ieviests automātiskais atbildētājs ar atzvana iespēju, kas ļauj klientam negaidīt savienojumu ar darbinieku, bet atstāt savu kontaktinformāciju un gaidīt, kad viņam atzvanīs. Vairāki klienti, kuri izmantojoši šo iespēju, atzīst to par ērtu veidu, kā noskaidrot savu jautājumu, ieekonomējot laiku.
Klientu pieņemšana, tāpat kā līdz šim, tiks nodrošināta arī Pārventā, Talsu ielā 65, līdz ar ko ŪDEKA cer uz vēl vairāk apmierinātiem klientiem abos pilsētas krastos, jo klientiem būs iespēja noskaidrot sev interesējošos jautājumus un samaksāt par pakalpojumiem, dodoties uz savai dzīvesvietai tuvāko klientu apkalpošanas vietu.