Pašvaldības SIA ŪDEKA informē, ka saistībā ar valstī izsludinātās ārkārtējās situācijas pagarināšanu, klientu apkalpošana arī turpmāk līdz šā gada 6.aprīlim notiks attālināti. Savukārt uzņēmuma kasēs arī turpmāk tiks nodrošināta iespēja par pakalpojumiem norēķināties klātienē.

PSIA “ŪDEKA”  Klientu daļas speciālistu konsultācijas var saņemt telefoniski, zvanot uz tālruni 636 63010 vai ar e-pasta starpniecību – abon.udeka@ventspils.lv. Lūdzam ņemt vērā, ka apmeklējot uzņēmuma kases, nepieciešams stingri ievērot drošības pasākumus – sejas aizsargmasku lietošanu un drošu distanci. Lai iekštelpās būtu jāuzturas pēc iespējas īsāku laiku, aicinām jau savlaicīgi sagatavot visu nepieciešamo informāciju un pēc iespējas precīzāku naudas summu vai bankas karti maksājuma veikšanai. Aicinām būt saprotošiem un atbildīgiem gan pret sevi, gan līdzcilvēkiem un kritiski izvērtēt nepieciešamību veikt maksājumus klātienē.

Atgādinām, ka ūdens patēriņa skaitītāju verifikācijas termiņš ir pagarināts līdz arkārtējās situācijas beigām un to maiņa būs jāveic trīs mēnešu laikā pēc ārkārtējās situācijas stāvokļa beigām.

Klientu apkalpošanas ierobežojumi attiecas arī uz uzņēmuma Tehnisko daļu un administrāciju Talsu ielā 65. Dažāda veida dokumenti un iesniegumi ārkārtējās situācijas laikā iesniedzami attālināti vai arī tos var ievietot pastkastītē pie PSIA “ŪDEKA” centrālās ēkas Talsu ielā 65 (pa labi no galvenās ieejas). Pastkastīte tiek iztukšota reizi dienā.

Kontaktinformācija saziņai ar PSIA “ŪDEKA”:

  • Klientu daļa: abon.udeka@ventspils.lv, tālr. 63663010;
  • Ūdensmērītāju daļa: udensmeritaji.udeka@ventspils.lv, tālr. 63663010;
  • Tehniskā daļa: udeka@ventspils.lv, tālr. 63607286;
  • Administrācija: udeka@ventspils.lv, tālr. 63661495.

 

10.02.2021. / Autors: PSIA “Ūdeka” / Foto: Ventspilnieks.lv arhīvs