Topošos un jaunos uzņēmējus aicina uz Biznesa radaru

1419

Pirmo reizi norisināsies jauno un topošo uzņēmēju konference Biznesa radars, kas 24. februārī pulcēs dalībniekus teātra namā Jūras vārti. Savā pieredzē dalīsies 15 panākumus guvuši uzņēmēji, kuri Latvijā attīstījuši biznesa idejas un kuru produkti ir novērtēti arī ārvalstīs.

Konferences saturs ir sadalīts trīs savstarpēji saistītās tēmās – klientu atrašana un piesaiste, produkta attīstība un pārdošana, kā arī eksporta tirgus iekarošana. Organizatori īpaši aicina šo pasākumu apmeklēt topošos, jaunos un mazos uzņēmējus, kuriem noderētu praktiskas zināšanas un noderīgi padomi, biznesa idejas veiksmīgai attīstībai. Lekciju starplaikos konferences dalībniekiem būs sagatavoti praktiski uzdevumi, kas mudinās pielietot iegūtās zināšanas praksē.

Kā pirmais konferencē uzstāsies brokastu pārslu ražošanas uzņēmuma Milzu! saimnieks Enno Ence. Pēc tam sekos divi pieredzes stāsti no uzņēmējiem, kuri ražo produktus bērniem – Dip Dap (bērnu skrejriteņi) un Gigi Bloks (lielizmēra rotaļkluči). Par pieredzi klientu atrašanā aiz Latvijas valsts robežām pastāstīs Wild Good (eko ķemmes no mežacūku sariem), Purpurs (papīra izstrādājumi), Autine (profesionālie darba rīki), One Wolf (dizaineru apģērbs).

Tehnoloģiju jomu pārstāvēs tādi veiksmīgi uzņēmumi kā AirDog (pašsekojošais bezpilota lidaparāts), Catchbox (mikrofons auditorijas iesaistei), Cheeksup (spēle – rehabilitācijas sistēma bērniem), Froont (mājas lapu izveides platforma) un Techhub Riga (Latvijas nozīmīgākā start-up organizācija). Konferences noslēdzošo stāstu par mārketinga un radošuma dzirksti uzņēmumā sniegs radošais direktors Voldemārs Dūdums.